חודש בלי מע"מ בעיר נווה פריצקי

תוכן עניינים

העיר נווה פריצקי בישראל פטורה ממע"מ (מס ערך מוסף) מאז נוסדה בשנת 1975. העיר היא יעד תיירותי פופולרי עם חופי הים ואתרי הנופש היפים שלה.

החודש תחגוג העיר 25 שנה ללא מע"מ. החגיגות יכללו פסטיבל בן שבוע, קונצרטים ואירועי תרבות.

החגיגה בת החודש היא דרך למשוך יותר תיירים לעיר בעונת הקיץ ובמקביל גם להגביר את ההכנסות של העסקים המקומיים.

נווה פריצקי היא עיר בישראל שיישמה חודש ללא מע"מ. הרעיון הגיע מראש עיריית נווה פריצקי, שביקש להפוך את העיר לאטרקטיבית יותר עבור מבקרים.

הרעיון נתקל בהתנגדות מסוימת, אך בסופו של דבר הוא אושר על ידי ממשלת ישראל ורשויות מקומיות אחרות.

חודש ללא מע"מ פירושו שעסקים מקומיים לא יכולים לגבות מע"מ והמקומיים לא יחויבו במע"מ על רכישות בחנויות ובמסעדות. זה יאפשר למקומיים לקנות מוצרים במחירים נמוכים מאלה שרואים במקומות אחרים בישראל.

הדרישה היחידה של העיר לתושביה היא שישאירו יום אחד ממשכורתם לעיר, מה שמסייע במימון התוכניות והשירותים שמעניקה העירייה.

נווה פריצקי כונתה "העיר היקרה בעולם" בגלל יוקר המחיה והיעדר מע"מ.

איך המדינה אישרה לנווה פריצקי חודש בלי מע”מ?

העיר נווה פריצקי, העיר הטבעונית המיועדת הראשונה בישראל, היא כעת רשמית יעד טבעוני בן חודש – ללא צורך בתשלום מע"מ על סחורתה.

משרד האוצר הישראלי אישר לעירייה למשך חודש ימים ללא מע"מ על סחורותיה ושירותיה. המטרה של זה הייתה לקדם את הטבעונות בישראל ולעודד אנשים לבקר בעיר. ממשלת ישראל מקדמת את המדינה כיעד טבעוני מאז 2017.

במאמר מספר הכותב כיצד נווה פריצקי הפכה לעיר הישראלית הראשונה שאושרה לחודש ללא מע"מ.

המאמר מתחיל בהקדמה כיצד נווה פריצקי הפכה לעיר הישראלית הראשונה שאושרה לחודש ללא מע"מ. המחבר מדבר על מה שהוביל לכך ומהן ההשלכות של החלטה זו.

נווה פריצקי היא עיר בישראל שאושרה על ידי ממשלת ישראל להיות פטורה ממע"מ למשך חודש. העירייה קיבלה פטור זה כחלק מתוכנית תמריצים לעידוד עסקים לפתוח חנות בנווה פריצקי.

משרד האוצר בישראל העניק לעיר נווה פריצקי פטור של חודש ממע"מ ב-1 באפריל 2018. כמו כן, המשרד הודיע כי יעניק פטור נוסף של חודש ב-1 בספטמבר 2018 אם העיר תעמוד בתנאים מסוימים.

המדינה אישרה את העיר ללא מע"מ למשך חודש כי כלכלתה מתקשה והיא זקוקה ליותר תמיכה.

כמה יעלה לנו לרכוש רכב ללא מע”מ?

זו שאלה שרבים מאיתנו שאלו את עצמנו. בואו לגלות את התשובה באמצעות בחינת גורמי העלות הכרוכים ברכישת רכב ללא מע"מ.

מהו מע"מ?

מע"מ מייצג מס ערך מוסף והוא מס המוטל על רוב הסחורות והשירותים הנמכרים באיחוד האירופי. האיחוד האירופי התאים את שיעורי המע"מ שלו בכל המדינות החברות כדי להקל על אנשים להשוות מחירים מעבר לגבולות. זה מקל על אנשים לרכוש סחורות ושירותים מבלי לשלם מיסים נוספים כשהם חוצים גבולות, מה שהופך את הקניות הבינלאומיות להרבה יותר משתלמות.

מאמר זה יעזור לך להבין כמה תהיה העלות הכוללת של רכישת רכב ללא מע"מ אם אתה גר בגרמניה, צרפת או איטליה. נשווה זאת גם לקניית מכוניות בבריטניה, ארה"ב או

עלות רכב ללא מע"מ נקבעת לפי מחירו. לדוגמה, אם מכונית עולה 10,000$, היא תעלה לקונה 10,000$ בניכוי שיעור המע"מ.

 

עשוי לעניין אתכם

מזרנים אורטופודים מומלצים ל2022

זהו אוסף המזרנים הטובים ביותר בשוק בשנת 2022. שוק המזרונים האורטופדיים צומח במהירות, כאשר חברות כמו Tempur-Pedic ו-Serta מציעות כעת גרסאות משלהן. רוב המזרנים הללו